مریم هاشمی و سید سعید ساداتی از مسابقات قهرمانی آدینه حذف شدند
مراحل ۱۱ و ۱۲ از هفته ششم مسابقات دارت قهرمانی آدینه، روز جمعه ۲۲ خرداد ماه با حضور ۱۷ بازیکن در آکادمی دارت پیشرو، واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی قائم (عج) برگزار شد.
در مرحله یازدهم مریم هاشمی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و سید سعید ساداتی نیز به مقام نایبقهرمانی رسید. سبحان حسین آبادی و سید محمد حامد سعیدمنش بهطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
با آغاز مرحله دوازدهم و طبق قوانین مسابقات که قهرمان مرحله قبل حذف میشود، سید سعید ساداتی با شکست علی رحمانی، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
علی رحمانی نایبقهرمان شد، شهرام نصیری و هوشنگ علیپور مشترکاً عنوان سوم را از آن خود کردند.
یادآور میشود مسابقات قهرمانی آدینه با شعار “قهرمان شو، حذف شو” در قالب ۳۲ هفته و ۶۴ مرحله برگزار خواهد شد. در پایان، ۶۴ قهرمان مراحل و ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ (با حداقل حضور در ۱۲ مسابقه) به فینال بزرگ قهرمان قهرمانان راه مییابند؛ فینالی که با جایزه نقدی ۱٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریالی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۶ برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این دوره از رقابتها، سید سعید ساداتی با فینیش عدد ۱۱۲ توانست بالاترین فینیش این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
مراحل ۱۳ و ۱۴ از هفته هفتم این رقابتها، جمعه ۱۲ تیر ماه برگزار میشود.